№ |
Тема |
укр.м. |
рос.м. |
1 |
Текстовий процесор 8 годин +1 |
||
1 |
Правила ТБ у комп’ютерному класі. Текстовий процесор Microsoft Office Word 2007 (повторення) | урок1 | |
2 |
Підготовка текстового документа до друку. Друк текстового документа. | ||
3 |
Списки в текстовому документі. | ||
4 |
Таблиці в текстовому документі | урок4 | |
5 |
Вставка в текстовий документ графічних зображень. Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах. |
||
6 |
Створення спеціальних об’єктів у текстовому документі. | урок6 |
|
7 |
Використання стилів у текстових документах. Практична робота №2. Використання стилів і шаблонів документів. | ||
8 |
Засоби автоматизації процесу створення документа. Робота з редактором формул. Практична робота №3 Створення в автоматичному режимі макросів та їх використання. |
| |
9 |
Узагальнюючий урок з розділу "Текстовий процесор" |
| |
2 |
Комп'ютерні презентації та публікації 13 годин |
||
2.1 |
Створення й показ комп’ютерних презентацій 6 годин |
||
10 |
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення, класифікація. Створення, відкриття та збереження презентації. | урок10 |
|
11 |
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації. | урок11 | |
12 |
Основні принципи дизайну слайдів. Практична робота №5. Розробка слайдової презентації. | ||
13 |
Використання анімаційних ефектів у презентаціїї. Практична робота № 6. Анімація в слайдових презентаціях. | урок13 | урок13 |
14 |
Використання гіперпосилань та кнопок дій. Демонстрація презентації у різних програмних середовищах. | ||
15 |
Комбінований залік за розділом "Створення й показ комп’ютерних презентацій" | ||
2.2 |
Обробка мультимедійних даних 4 години |
||
16 |
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. | ||
17 |
Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних. | ||
18 |
Настроювання параметрів аудіо- та відеоряду. Робота з Movie Maker1 Робота з Movie Maker2 | ||
19 |
Додавання відеоефектів та настроювання переходів між фрагментами відеокліпу.Практична робота №6. Створення відеокліпу |
||
2.3 |
Основи створення комп’ютерних публікацій 3 години |
||
20 |
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. |
||
21 |
Створення, збереження, відкриття та друк публікацій. Практична робота №7. Створення інформаційного бюлетеня і буклету. | ||
22 |
Комбінований залік з розділів "Обробка мультимедійних даних. Основи створення комп’ютерних публікацій" | ||
|
тематичне оцінювання |
||
3 |
Служби Інтернету 7 годин |
||
3.1 |
Електронна пошта 4 години |
||
23 |
Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою. |
||
24 |
Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс. Практична робота №8. Електронне листування через веб-інтерфейс. |
| |
25 |
Робота з поштовим клієнтом. | ||
26 |
Практична робота №9. Електронне листування за допомогою поштового клієнта. | ||
3.2 |
Інтерактивне спілкування 3 години |
||
27 |
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм. |
||
28 |
Практична робота № 10. Обмін миттєвими повідомленнями. |
||
29 |
Поняття форуму і чату. Етикет інтерактивного спілкування. Практична робота № 11. Спілкування на форумах та в чатах. |
||
|
|
||
4 |
Інформаційні технології у навчанні 4 години |
||
4.1 |
Програмні засоби навчання профільного предмету 2 години |
||
30 |
Використання електронних посібників з профільного предмету. | ||
31 |
Використання навчальних програм та мультимедійних курсів з профільного предмету. |
||
32 |
Навчання в Інтернеті. |
||
33 |
Програмні засоби навчання іноземних мов. |
||
34 |
Комбінований залік з розділу "Інформаційні технології у навчанні" |
||
35 |
Підсумковий урок за рік |
До уваги учителів інформатики
Тут можна завантажити перші розділи підручника Ривкінда для інформатики.
Тематичне планування для вивчення інформатики у 10-му класі на рівні стандарту