№ | Тема | укр.м. | рос.м. |
1.
Інформаційні технології у навчанні 2
години | |||
1 | Правила
ТБ у комп’ютерному класі.
Навчання в Інтернеті. Огляд
українських та зарубіжних освітніх
веб-ресурсів. Веб-енциклопедії.
Інтерактивне дистанційне навчання | ||
2 | Програмні засоби навчання іноземних мов. Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Мультимедійні курси вивчення іноземних мов | ||
2. Текстовий процесор 8 годин | урок | урок | |
3 | Створення нумерованих і маркованих списків. налаштування параметрів сторінок. Створення колонтитулів. Перегляд документа в різних режимах. Друк документа. | 3урок |
|
4 | Таблиці в текстових документах. Вставлення зображень у текстовий документ і налаштування їхніх властивостей. | урок4 | |
5 | Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах. | урок5 | |
6 | Робота з редактором формул. Створення спеціальних об’єктів у текстовому документі.Практична робота №2. Робота з редактором формул. | урок6 |
|
7 | Використання стилів, правила стильового оформлення документів різних типів. Поняття про схему документа. Автоматичне створення змісту документа. | урок7 | |
8 | Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра. Настроювання середовища користувача текстового процесора. | урок8 | |
9 | Практична робота №3. Використання стилів і шаблонів документів. | пр3 | |
10 | Захист проекту | ||
тематичне оцінювання з розділів Інформаційні технології у навчанні. Текстовий процесор. |
| ||
3. Комп'ютерні презентації 6 годин |
| ||
10 | Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій. | ||
11 | Створення комп’ютерних презентацій, опрацювання об’єктів презентацій. | ||
12 | Основні принципи дизайну слайдів. Стильове оформлення презентацій. Практична робота №4. Розробка слайдової презентації. | ||
13 | Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Використання гіперпосилань та кнопок дій. | ||
14 | Налаштування демонстрації презентації. Практична робота № 5. Анімація в слайдових презентаціях. | ||
15 | Узагальнюючий урок з розділу "Комп’ютерні презентації" | ||
| тематичне оцінювання | ||
3 | Системи обробки табличної інформації 11 годин | ||
3.1 | Електронні таблиці. Табличний процесор 5 годин |
| |
16 | Системи опрацювання числових даних. Табличний процесор Microsoft Office Excel 2007 | урок16 | |
17 | Уведення і редагування даних в Excel 2007. Автозаповнення. Використання найпростіших формул. | урок17 | |
18 | Копіювання, переміщення та видалення даних. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Практична робота №6. Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора. | ||
19 | Посилання на клітинки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання. | ||
20 | Форматування електронної таблиці та її об'єктів. Практична робота №7. Використання формул в електронних таблицях. | урок20 | |
3.2 | Аналіз даних у середовищі табличного процесора 6 г. |
| |
21 | Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних, текстових і фінансових функцій табличного процесора. урок |
| |
22 | Створення простих діаграм. Різновиди діаграм, їх створення та настроювання. |
| |
23 | Практична робота №8. Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора. Побудова діаграм |
|
|
24 | Сортування й фільтрація даних у таблицях. Використання розширених фільтрів. Автоматизоване вибирання даних із таблиць. Умовне форматування даних. Графічний аналіз рядів даних. | ||
25 | Проміжні підсумки та зведені таблиці. Практична робота №9. Фільтрація даних й обчислення підсумкових характеристик. | ||
26 | Комбінований залік з розділу "Системи обробки табличної інформації" | кз | тест |
| тематичне оцінювання | ||
4 | Служби Інтернету 6 годин | ||
4.1 | Електронна пошта 3 години | ||
26 | Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою. |
| |
27 | Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс. Практична робота №10. Електронне листування через веб-інтерфейс. | ||
28 | Робота з поштовим клієнтом. Практична робота №11. Електронне листування за допомогою поштового клієнта. | ||
4.2 | Інтерактивне спілкування 3 години | ||
29 | Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм. | ||
30 | Практична робота № 12. Обмін миттєвими повідомленнями. | ||
31 | Поняття форуму і чату. Етикет інтерактивного спілкування.Практична робота № 13. Спілкування на форумах та в чатах. | ||
5 | Інформаційні технології у навчанні 2 години | ||
32 | Навчання в Інтернеті. | ||
33 | Програмні засоби навчання іноземних мов. | ||
34 | Комбінований залік з розділів "Служби Інтернету. Інформаційні технології в навчанні" | ||
35 | Підсумковий урок за рік. | ||
тематичне оцінювання |
До уваги учителів інформатики
Тематичне планування для вивчення інформатики у 10-му класі на рівні академу за Ривкіндом