№ | Тема | укр.м. | рос.м. |
|
| 1.
Інформаційні технології у навчанні 2
години
|
|
|
1 | Правила
ТБ у комп’ютерному класі.
Навчання в Інтернеті. Огляд
українських та зарубіжних освітніх
веб-ресурсів. Веб-енциклопедії.
Інтерактивне дистанційне навчання
|
|
|
2 | Програмні засоби навчання іноземних мов. Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Мультимедійні курси вивчення іноземних мов |
|
|
| 2. Текстовий процесор 8 годин | урок | урок |
3 | Створення нумерованих і маркованих списків. налаштування параметрів сторінок. Створення колонтитулів. Перегляд документа в різних режимах. Друк документа. | 3урок | |
4 | Таблиці в текстових документах. Вставлення зображень у текстовий документ і налаштування їхніх властивостей. | | урок4 |
5 | Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах. | урок5 | |
6 | Робота з редактором формул. Створення спеціальних об’єктів у текстовому документі.Практична робота №2. Робота з редактором формул. | урок6 | |
7 | Використання стилів, правила стильового оформлення документів різних типів. Поняття про схему документа. Автоматичне створення змісту документа. | | урок7 |
8 | Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра. Настроювання середовища користувача текстового процесора. |
| урок8 |
9 | Практична робота №3. Використання стилів і шаблонів документів. | | пр3 |
10 | Захист проекту | | |
| тематичне оцінювання з розділів Інформаційні технології у навчанні. Текстовий процесор. | | |
|
| | |
| 3. Комп'ютерні презентації 6 годин | | |
10 | Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій. | | |
11 | Створення комп’ютерних презентацій, опрацювання об’єктів презентацій. | | урок11 |
12 | Основні принципи дизайну слайдів. Стильове оформлення презентацій. Практична робота №4. Розробка слайдової презентації. | | |
13 | Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Використання гіперпосилань та кнопок дій. | | |
14 | Налаштування демонстрації презентації. Практична робота № 5. Анімація в слайдових презентаціях. | | |
15 | Узагальнюючий урок з розділу "Комп’ютерні презентації" | | |
| тематичне оцінювання | | |
3 | Системи обробки табличної інформації 11 годин | | |
3.1 | Електронні таблиці. Табличний процесор 5 годин | | |
16 | Системи опрацювання числових даних. Табличний процесор Microsoft Office Excel 2007 | | урок16 |
17 | Уведення і редагування даних в Excel 2007. Автозаповнення. Використання найпростіших формул. | | урок17 |
18 | Копіювання, переміщення та видалення даних. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Практична робота №6. Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора. | | |
19 | Посилання на клітинки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання. | | |
20 | Форматування електронної таблиці та її об'єктів. Практична робота №7. Використання формул в електронних таблицях. | | урок20 |
3.2 | Аналіз даних у середовищі табличного процесора 6 г. | | |
21 | Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних, текстових і фінансових функцій табличного процесора. урок | | урок21 |
22 | Створення простих діаграм. Різновиди діаграм, їх створення та настроювання. | | урок22-23 |
23 | Практична робота №8. Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора. Побудова діаграм | | |
24 | Сортування й фільтрація даних у таблицях. Використання розширених фільтрів. Автоматизоване вибирання даних із таблиць. Умовне форматування даних. Графічний аналіз рядів даних. | пз | урок24 |
25 | Проміжні підсумки та зведені таблиці. Практична робота №9. Фільтрація даних й обчислення підсумкових характеристик. | пр9 | урок25 |
26 | Комбінований залік з розділу "Системи обробки табличної інформації" | кз | тест |
| тематичне оцінювання | | |
4 | Служби Інтернету 6 годин | | |
4.1 | Електронна пошта 3 години | | |
26 | Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою. | | |
27 | Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс. Практична робота №10. Електронне листування через веб-інтерфейс. | | |
28 | Робота з поштовим клієнтом. Практична робота №11. Електронне листування за допомогою поштового клієнта. | | |
4.2 | Інтерактивне спілкування 3 години | | |
29 | Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм. | | |
30 | Практична робота № 12. Обмін миттєвими повідомленнями. | | |
31 | Поняття форуму і чату. Етикет інтерактивного спілкування.Практична робота № 13. Спілкування на форумах та в чатах. | | |
5 | Інформаційні технології у навчанні 2 години | | |
32 | Навчання в Інтернеті. | | |
33 | Програмні засоби навчання іноземних мов. | | |
34 | Комбінований залік з розділів "Служби Інтернету. Інформаційні технології в навчанні" | | |
35 | Підсумковий урок за рік. | | |
| тематичне оцінювання | | |